Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via:
E-mail: [email protected]
Telefoon & WhatsApp: 0850003187
Chat: Klik op de chatbutton op onze website om met een medewerker te chatten
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Op werkdagen streven wij ernaar om alle vragen binnen enkele uren te beantwoorden.
We zijn een webshop, dus het is niet mogelijk om langs te komen. Hierop maken wij geen uitzonderingen.
Ben jij de blogger of social media influencer die onze sieraden laat stralen? Heb je een passie voor sieraden en zin in een leuke samenwerking? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. We bespreken graag de mogelijkheden!
Wij zouden het enorm waarderen als je jouw ervaring met anderen wilt delen door een review achter te laten.
Ben je niet tevreden over je sieraad? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via [email protected]. We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.
Ben je tevreden met je bestelling en wil je graag je ervaring delen? Laat dan hier een review achter!
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Stuur een e-mail naar [email protected] met de volgende informatie:
- Het ordernummer
- Een duidelijke beschrijving van je klacht
- Eventueel een foto (indien mogelijk)
We zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren.
Wat jammer dat het sieraad niet past. Stuur een e-mail naar [email protected] voor het bespreken van de mogelijkheden.
Wat vervelend om te horen! Bij KAYA heren hanteren we een garantieperiode van 3 maanden. Neem met ons op via [email protected] en we zoeken samen naar een passende oplossing.
Bij sieraden met gravure is het veld waar je de gravure in moet vullen een optioneel veld. Mocht je geen gravure willen, kun je dit veld leeglaten.
Wanneer je dit doet, is het voor onze graveurs duidelijk dat je geen gravure wenst.
Kopieer het teken naar keuze en plak deze in het gravure invulveld: ♡ ☆ ∞
De meeste sieraden verwerken we dezelfde werkdag. Normaal gesproken zijn wijzigingen niet mogelijk zodra de bestelling is geplaatst. Controleer de bestelling dus goed! Alleen als we nog niet zijn begonnen met de verwerking van je bestelling, kunnen wij mogelijk nog iets aanpassen. Neem daarom direct contact met ons op om te zien of er nog iets gewijzigd kan worden.
Wat vervelend dat het plaatsen van de bestelling niet lukt. Contact opnemen met onze klantenservice kan via [email protected]. We helpen je graag verder om de bestelling te plaatsen.
Twijfel je of het gelukt is om de bestelling te plaatsen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Wij controleren graag de status van je bestelling.
Het kan voorkomen dat onze e-mails in de spam of ongewenste map terechtkomen. We adviseren je om deze map te controleren. Mocht de mail ook niet in de spam map zitten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze sieraden worden vaak cadeau gegeven bij bijzondere gelegenheden. We verpakken de sieraden in een luxe sieradenbuideltje of sieradendoosje, klaar om cadeau te geven. Dit doen we zonder extra kosten, want we geloven dat een mooi sieraad een mooie verpakking verdient.
De factuur van je bestelling is alleen digitaal beschikbaar en wordt niet fysiek meegezonden.
Heb je de perfecte armband gevonden? Neem dan even de tijd om na te gaan welke maat je nodig hebt. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de polsomtrek eenvoudig kan opmeten en aan de hand daarvan de juiste armbandmaat kan bepalen.
Je wilt natuurlijk dat een ring perfect om jouw vinger past. Dit artikel onthult de geheimen van het kiezen van de perfecte ringmaat. Even meten en je hebt een ring die niet alleen mooi is, maar ook lekker zit.
Heb je het perfecte vingerafdruk sieraad uitgekozen, dan wil je natuurlijk ook een mooie vingerafdruk maken. Voor vingerafdruk sieraden geldt namelijk: hoe duidelijker de afdruk, des te beter het resultaat op je sieraad. Maar hoe doe je dat nou precies? Waar moet een goede vingerafdruk aan voldoen? We geven je in dit artikel een aantal tips, zodat jij in een eenvoudig dat betekenisvolle sieraad kunt bestellen.
Onze sieraden, gemaakt van leer, stainless steel of kralen, verdienen de beste zorg. Wil je weten hoe je de sieraden mooi en stralend kunt houden? Lees dan snel deze blog voor handige onderhoudstips en laat je sieraden altijd stralen!
KAYA werkt met een beveiligd kassasysteem en heeft een grote keuze aan betaalmethoden. Al onze betaalmethoden zijn gratis.
iDEAL
Je kan bij KAYA veilig betalen in je vertrouwde iDEAL betaalomgeving.
Bancontact en KBC
Onze Belgische klanten kunnen de betaling veilig en vertrouwd voldoen via Bancontact of KBC
Mastercard en Visa
Betaal jouw bestelling via je Mastercard of Visa door je creditcardnummer, vervaldatum en veiligheidscode in te voeren.
Achteraf betalen Billink
Bij KAYA heren bieden we de mogelijkheid om achteraf te betalen via Billink. Je hebt tot 14 dagen na het plaatsen van je bestelling om de kosten te voldoen.
Nadat je je bestelling hebt afgerond, worden je gegevens snel gecontroleerd door de creditmanagement afdeling van onze partner Billink. Vervolgens ontvang je van Billink een e-mail met het bankrekeningnummer en het Billink factuurnummer om de betaling te kunnen doen. Het is daarom belangrijk dat je een correct emailadres opgeeft. Voor het opgeven van een incorrect emailadres is KAYA Heren niet verantwoordelijk.
Let op: Billink is een externe partij en de betaling verloopt rechtstreeks via hen. Neem bij vragen over de betaling contact op met de klantenservice van Billink. Eventuele sommatiekosten bij niet tijdige betaling worden door Billink in rekening gebracht, niet door KAYA heren.
KAYA Heren behoudt te allen tijde het recht om een achteraf betaling te weigeren en kan verzoeken om vooruitbetaling voordat de bestelling wordt verzonden.
Waardebon
Heb je een waardebon gekregen of gewonnen? Voer de code van de waardebon in bij 'Kortingscode'. De waarde van de bon wordt dan automatisch met het totaalbedrag verrekend. Heb je voor een hoger bedrag sieraden uitgekozen? Dan kan je dit bedrag eenvoudig bijbetalen met één van bovenstaande betaalmiddelen. De waardebon is maar één keer te gebruiken en is alleen te besteden op de webshop van KAYA Heren. Het is niet mogelijk de waardebon in te wisselen voor geld.
Bij KAYA heren kun je achteraf betalen tot een maximum bedrag van €500,-. Zodra je je bestelling plaatst, worden je gegevens binnen enkele seconden gecontroleerd door de creditmanagement afdeling van onze betaalpartner Billink. Als je betaling wordt afgekeurd, kan dit te maken hebben met openstaande betalingen. KAYA heren behoudt altijd het recht om een achteraf betaling te weigeren en kan vragen om vooruitbetaling voordat de bestelling wordt verzonden.
Wat vervelend! Wil je een mail sturen naar [email protected]? Dan kijken we wat er misgaat en kunnen we de bestelling eventueel per mail afronden.
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor de meeste sieraden geldt: als je voor 14:00 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog gemaakt en verzonden. De verwachte levertijd na verzending is 1 werkdag naar Nederland en 5 werkdagen naar België. Sommige sieraden, zoals die met een vingerafdruk, hebben een langere levertijd.
Wij zijn voor de bezorging van je bestelling afhankelijk van PostNL, waardoor we de verwachte leverdatum niet kunnen garanderen.
PostNL brievenbuspost: geen bezorging op zondag en maandag.
Wij verzenden jullie pakketjes van maandag t/m vrijdag, maar niet in het weekend.
Bestellingen bij KAYA Heren worden als brievenbuspost verstuurd en hebben geen tracking. Omdat onze sieraden door de brievenbus passen, hoef je niet thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen.
Onze bestellingen worden via PostNL verzonden en de bezorging is CO2-neutraal. Hiermee compenseren we de CO2-uitstoot. Dankzij onze milieuvriendelijke verzendmethode kun je met een gerust hart een uniek sieraad voor jezelf of lievelingspersoon bestellen.
Wij bieden in Nederland en België gratis verzending voor bestellingen vanaf €49.99.
Daaronder betaal je €2,99 verzendkosten.
Wij bieden geen Track & Trace service aan voor onze bestellingen. Alle bestellingen worden als brievenbuspost verzonden, zodat ze makkelijk in je brievenbus passen en je niet thuis hoeft te blijven voor de bezorging. Samen met PostNL doen wij ons best om te zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelling ontvangt.
Hoewel PostNL ernaar streeft om je bestelling binnen Nederland de volgende werkdag te bezorgen (dinsdag t/m zaterdag), kan het voorkomen dat de bezorging iets langer duurt. Ook de bestelling naar België kunnen vertraging oplopen.
Bestellingen naar Nederland
Wij geven PostNL vijf werkdagen de tijd om je bestelling te bezorgen. Heb je vijf werkdagen na het ontvangen van de verzendbevestiging de bestelling nog niet in huis? Neem dan contact met onze klantenservice op.
Bestellingen binnen België
Wij geven PostNL tien werkdagen de tijd om je bestelling te bezorgen. Heb je tien werkdagen na het ontvangen van de verzendbevestiging de bestelling niet in huis? Neem dan contact met onze klantenservice op.
Is jouw bestelling toch niet helemaal naar wens? En wil je niet-gepersonaliseerde sieraden retour naar ons sturen? Dit kan door de bestelling op te sturen naar het onderstaande adres. Wil je bij de retourzending een briefje toevoegen met het ordernummer en een korte toelichting? Dan kunnen wij jouw bestelling gemakkelijk herkennen en de retour zo snel mogelijk verwerken.
KAYA Heren
Evertsenstraat 177
2315 RZ Leiden
Nederland
Heb je nog vragen of heb je hulp nodig bij het retourproces? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
De retourkosten worden niet vergoed. Deze zijn voor eigen rekening.
Voor de bezorging van je retourzending zijn we afhankelijk van PostNL. Nadat we je retourzending hebben ontvangen, doen we er tot 2 werkdagen over om deze te verwerken. Houd er rekening mee dat het terugstorten van het aankoopbedrag nog tot 3 extra werkdagen kan duren.